Get the embed code

Preview the embedded widget

Close
Diccionari de català oral

Diccionari de català oral

Argus.NET

5,000 - 10,000 downloads

Add this app to your lists
View bigger - Diccionari de català oral for Android screenshot
View bigger - Diccionari de català oral for Android screenshot
View bigger - Diccionari de català oral for Android screenshot
El Diccionari de dubtes del català oral (DDCOR) és el diccionari digitalitzat, sonor, de l’estàndard oral de la llengua catalana. Conté més de 2.600 entrades, la pronúncia de les quals es pot consultar en les principals varietats del català: el català central, el mallorquí i el rossellonès (bloc oriental), i el català nord-occidental i el valencià (bloc occidental). Cada entrada inclou l’exemple de la pronunciació recomanada en cadascuna d’aquestes varietats i també la norma ortoèpica, a més d’altres remarques.
El públic per al qual s’ha ideat aquesta obra són, doncs, els alumnes universitaris que tinguin l’expressió oral com a matèria d’estudi. Estudiants de graus i màsters de Filologia Catalana, de Comunicació Audiovisual, de Magisteri, etc., en són els destinataris primers. Però aquest enfocament didàctic no impedeix que el DDCOR pugui ser usat com a referent de la pronúncia recomanada en qualsevol de les grans varietats del català per tots aquells professionals que necessiten un model de llengua oral formal. La selecció d’entrades del corpus, a més de les etiquetes, garanteix que tots els fenòmens hi estiguin representats i que, per tant, qualsevol dubte pugui resoldre’s per imitació.

Els responsables d'aquest projecte són:

David Paloma. Universitat Autònoma de Barcelona
Josep À. Mas. Universitat Politècnica de València
Mònica Montserrat. Universitat Autònoma de Barcelona

Veus dels enregistraments:
Gabriel Bibiloni (mallorquí)
Imma Creus (nord-occidental)
Joan Lluís Mas (rossellonès)
Josep Àngel Mas (valencià)
David Paloma (central)"
Amb el suport de Grup62

Tags: corrector catala android, android diccionari catala, diccionari català android, diccionari, corrector català per android, diccionari catala oral, oral en catala, diccionari dubtes catala oral david paloma, diccionari de dubtes del català oral, diccionari de català oral.

Comments and ratings for Diccionari de català oral

  • (62 stars)

    by davidgm on 10/01/2011

    Eina imprescindible pels catalans orals

  • (62 stars)

    by Oleguer on 30/12/2010

    Molt bè. M'he quedat enganxat buscant paraules.